tirsdag 9. juni 2015

Bjørgvin Marknad 2015


Bjørgvin Marknad er tradisjonen tro avholdt på Hordamuseet, med mykje liv og leven for store og små barn. Vi i Handverkslaget laga eiga lita leir der vi viste fram handverksteknikkar frå vikingtid og middelalder og hadde litt varer til salgs. Til dømes tidsriktige skinnsko, luer, brikkeband, og diverse nålebundne plagg.
Eg stod i smia og koste meg. Formidling i fokus, så produksjon måtte vike ein del. Men det er heilt greit når publikum er interessert og spør vetuge spørsmål, som dei gjorde no i helga. (Eks: 5 år gammal sjenert jente: "Har du kjæreste?" Og 2 min seinare, etter at eg hamra bittelitt til: "Ka hetar du? Er du fattig?".)
Mora rødma litt og dei trekk seg rolig og relativt kontrollert ut av smia.

Bilde av leir/område før marknad





Eg vil forresten sende ein stor takk til Bjørn og Stig som passa på at eg fekk i meg væske medan eg sto i smia. Eg glømma bl.a. å drikke og ete når eg ikkje har faste tidspunkt å forholde meg til når eg smir, ser du.
Og mange takk til Bjørn igjen for kjempeoverrasking midt i smisession med publikum på alle kantar. Blei monsterglad.

Ellers gjekk helga ut på å prøve å få i seg mest mulig mat og drikke. (Eg skal ikkje skryte på meg at eg er flink å huske på sånt.) Som sagt hadde Handverkslaget eiga leir, og dette var enormt triveleg. Vi laga mat, hadde bålkos og god stemning. Ein ekstra takk til alle som kom innom og satt med oss. Eg har nevnt det før, men kan si det igjen; eg er dååååårlig på å dra fram mobilen for å ta bilder. Men eg legg ut det eg har, og vil leggje ut litt på dette innlegget etter kvart som eg får tak i fleire bilder som er aktuelle.







Som sagt var ikkje produksjon i fokus, men litt blei no gjort likavel:

-Fredag: 2 gaflar til Annhja + kappenål og litt arbeid på jernaldersverdet.

-Laurdag: verktøy til Ole Mikal som laga glassperler, litt småting som brosjenåler og spiker.

-Søndag: Ferdigstilling av x antall kappenåler og brosjer og eit par hengslar til kiste.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ris/ros/forespørsel, kjør på!