torsdag 13. oktober 2016

INNLEGG #100! Smidd brus/øl-åpner


Første Give Away! 



(Dette er innlegg nr 100 av alle eg har laga, dvs eg har eit par utkast som ikkje er publisert enno, men det får no være.)


Slik blei ein tirsdag i smia brukt, og no er det på tide å vise litt takksemd til dykk som spør oppriktig interesserte spørsmål om kva eg lagar for tida og korleis det går. Så ein av desse går ut til ein superduper-ultraheldig vinner.


Åpnaren er testa og godkjent av eit særs kritisk testpanel beståande av undertegnande og svigerbror.
Det å åpne eigenprodusert øl med eigenprodusert åpner.... #denkjensla .

OK! Vi må ha nokre reglar!

-Skriv ein trivelig kommentar (eller bare 'ja takk') nedst på sida her og du er med i trekninga
-Det blir trekt EIN vinnar av ein slik åpner
-Vinnaren blir trekt 1.november
-Sender kun til Norge for denne Give Away'en
-Det blir god gammaldags loddtrekning frå hatt, så ikkje noko sånn ''nr 54 får premien''-greier.
-Hugs å oppgje mailadresse slik at ein kan få tak i kor pakken skal sendast!
-Vinner blir annonsert her og kontakta 1.nov.


Lykke til!

Då har vi trukke ein vinnar frå flosshatten! 
Gratulerar Eddie Jacobseeeeeeen! 


9 kommentarer:

  1. Så flott at du har fått fart på bloggen din igjen :) Morsomt å følge med siden jeg er så dårlig til å komme på tirsdagene :P Motiverer til å starte opp igjen med min blogg

    SvarSlett
  2. kjempetøffe, artig at noen ivaretar gamle tradisjoner og håndverk !
    hilsen fra Linda på CHC

    SvarSlett
  3. Dette var bare et supersmart smiprosjekt og den hadde vært en utmerket gave til en jeg kjenner som nok også hadde satt pris på å åpne hjemmebrygg med en sånn snasen sak. ��

    SvarSlett
  4. Nok et utmerket arbeid fra deg min gode mann. Skal si du imponerer stadig �� kjempe kult at du skal trekke en vinner. Dette blir spennende. Vet om mange som vil sitte pris på å få den i gave ��

    SvarSlett
  5. Ein slik trengs i den futuristiske garvebua i strøno!!!

    SvarSlett
  6. Kanskje jeg fortsatt rekker å være med?
    Har veldig lyst å komme tilbake på besøk i smia med Vilja. Det gjorde dypt inntrykk på henne.

    SvarSlett
  7. Eg eri ein heldigur fani :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er riktig! Du stilte jamnt med alle dei andre, så det her var kun flaks! (Om du ikkje hadde vunne kunne du kjøpt ein av meg. :D )

      Slett

Ris/ros/forespørsel, kjør på!