lørdag 16. august 2014

Nagler/spiker/søm


Sommarferien er no over, og sidan det har vore så usannsynleg heitt i juni og juli har eg stort sett holdt meg unna smia (med unntak av 5-6 timar ein dag i begynnelsen av juli).

Under BM (Bjørgvin Marknad) i år smidde eg meg eit spikerlo (bilde kjem om eg hugsar det), men har ikkje hatt/tatt tid til å øve på å bruke det før no (torsdag som var).
Det tok eit par (12) forsøk før eg vart nøgd med resultatet, men føler no det som gjenstår er å få ei uniform lengde på dei, og evt litt venare og beinare.

Mogleg eg legg ut serie av framgangsmåte seinare, om eg får med meg ein som kan ta bilder undervegs.
Slik såg det i alle fall ut:

Dei 3 første forsøka


Dagens "produksjon". Kun dei 4 til venstre er eg nøgd med.

Nye hammaren + plukketanga mi.

Spiker-lo. Enkelt og greit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ris/ros/forespørsel, kjør på!