onsdag 26. august 2015

Smidd saks, som i 'klippeklippe', ikkje som i 'sax-kniv'


Steikje besto!

Eg måtte no prøve meg på ei saks. Hadde ikkje noko å sjå etter, så det er etter beste evne og eige skjønn..
Det vanskeligaste her er å få sjølve "klippeflatene" (det fins sikkert eit korrekt ord for det) jevne og beine. Slike vil det bli fleire av då det er himla kjekt å ha ei lita og grei saks for handa når ein evt skal slakte smådyr. Ellerno.





Saksa tar greit på stort sett heile "klippeflata", men eg er ikkje heilt nøgd før eg får den heilt jevn.
Neste gang! POW!





















2 kommentarer:

  1. Viss ein skal bruke den til slakting, bør ein ikkje ha kvassare "egg" eller spiss ? Hm? Kva vil ei slik koste, og kor kvass blir den? Gjennom marg og bein?

    SvarSlett
  2. Slakting var mest meint som spøk, men for all del, om ønskeleg kan eg smi ei saks med hensiktsmessig bøy og spiss. =)
    Eg vil gjerne vite kva den skal brukast på i tilfelle eg må dimensjonere opp litt.

    SvarSlett

Ris/ros/forespørsel, kjør på!