onsdag 19. november 2014

Laminerte knivblad, øving.

Jadda, då var mesteparten av julegåvane unnagjort, og eg fekk endeleg tid til å øve på laminering.

Som tidlegare nevnt er det ikkje alltid like lett å ta bilder undervegs, men eg legg ut det eg har. Kanskje til og med med forklarande tekst.



Dette knivbladet var/er eg særs nøgd med.

Tjukkelse og form var/er nett sånn eg ville.

Men lamineringa var ikkje god nok i spissen, så ein bit knakk av.
Det nederste knivbladet (det krumme) må eg jobbe litt meir med. Eg må hamre til ny spiss og ta prosessen ein gong til. -Normalisere - file - herde - anløpe - slipe.


Fleire bilder av desse to knivblada vil komme. Dei skal anløpast, filast, slipast og få på skaft og fiksast slire til. Skal prøve å få dokumentert kvart steg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ris/ros/forespørsel, kjør på!