mandag 9. februar 2015

Knuskproduksjon

Flott turvær i skogen idag, og eg fann mange knusk-kjukar. Eg tok ned to stk og jobba med eine medan eg gjekk, og den andre tok eg med heim. Nett ferdig å skjære av "filtlaget", det som skal bli knusken. Noko bilde under skjæring av remsene blir det ikkje, då eg kom på at det her kan bli eit innlegg ALT for seint. Men men. Begge kjukane var på størrelse med ein liten knyttneve.



Først skjærast det ytterste skallet av.

Og så skjærast tynne flak langsmed utsida av kjuken.








Det som no gjenstår er å leggje dei i lut, for så å strekke og tørke dei.
Bilde kjem brått og uventa.


Oppdatering:

Ny knusk-kjuke blei sanka idag (26.11.). Denne var ein god del større enn dei forrige.

Kjuke rett frå skogen. 

Kjuke etter ytterste laget er skjært av.
Ein bør fjerne ytterste laget så fort som råd er, då det blir MYKJE verre å skjære i kjuken når den har tørka. Det går, men er voldsomt mykje meir jobb.

Fullt! 

Var på tur igjen, og fann ein flott kjuke på ei bøk. 




Paul har laga lut frå bjørkeaske

Strekking og tørking

Whisky og knusk


Ferdig strekt og tørka.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ris/ros/forespørsel, kjør på!