onsdag 5. november 2014

Gåver til jôl 2014.

Jadda, då er november her.
Jula er i anmarsj, som butikkane i all si ekstase har minna oss på no i 2 mnd allereie. Eg har bestemt meg for å lage så mykje som mogleg sjølv, og kjøpe minst mogleg. Ein grunn til dette er at eg hatar å shoppe, ein anna grunn er at eg liker godt å lage ting. + og + blir +, og sånn. Alt i alt er det eit enkelt valg.

MEN sida det no er såppass mange som er innpå her og kiker og les, kan eg ikkje leggje ut bilder av noko av dette. I alle fall ikkje enno.
I tillegg tenker eg det etter nyttår kan nyttast som eit slags "bytteforum". (F.eks om Knollesen (som bor i Tromsø) fekk 2 flasker mjød, men er innpå her i romjula og ser at Tottesen (Oslo) fekk ein lysestake i jern, som hadde sett heilt henrivande ut på stuebordet hans, kan han kontakte Tottesen og gjøre ein deal. Evt høyre om eg kan lage ein henrivande lysestake til han òg, så han slepp å sitje i myrkna å drikke mjød. Eller setje lyset rett på bordet, som vi andre ville gjort. Knollesen er ikkje nødvendigvis den skarpaste, mest praktiske kniven i skuffa. Han er kanskje ein kniv som er meir som brev-opnar å rekne. Praktisk til å opne brev, men ikkje stort anna. Og strengt tatt treng ingen noko brev-opnar. Spør du meg.)

Ref.
meg


Vær så god: sånn for syns skuld. Mmmmmm









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ris/ros/forespørsel, kjør på!